Jak to możliwe, że Własna Gazeta może być najtańszą formą promocji? Gdzie kryje się „haczyk”, który pozwala tak mocno obniżyć cenę w stosunku do innych produktów promocyjnych, marketingowych?
1. Papier – czyli waga
To najważniejsza, wręcz najistotniejsza pozycja. Papier Własnej Gazety jest bardzo lekkiej gramatury (ok. 45g.), co czyni go jednym z najlżejszych nośników, który jednocześnie wciąż zachowuje wysoką jakość druku!
Dla porównania, standardowy papier w drukarce to ok. 80g., czyli jest prawie dwukrotnie cięższy. Zaś papier na którym drukuje się ulotki, to waga około 100-130g (czyli 3-3,5 cięższy). Własna gazeta jest wielokrotnie lżejsza niż ulotki, katalogu a to pozwala bardzo mocno obniżyć finalną cenę produktu.
Z Własną Gazetą będziesz widoczny, ponieważ wybierasz duży rozmiar (A3). Znacznie większy od ulotki, znacznie wielokrotnie większy od reklamy internetowej.
2. Nakłady
Własna Gazeta to nakłady wynoszące powyżej 2,5 tys. egz. A im wyższy nakład, tym cena za jednostkowy produkt staje się niższa. I tak jednostkowa strona najtaniej kosztuje przy nakładzie 20 tys. egz. i 12 stronach. To kwota 2 groszy! A kwota może być jeszcze niższa przy wyższych nakładach.
3. Promocje i rabaty
Poluj na rabaty i promocje. Pytaj o nie naszych przedstawicieli. To zawsze dodatkowo obniży kwotę finalną.
4. Bądź widoczny!
Z Własną Gazetą będziesz widoczny, ponieważ wybierasz duży rozmiar (zbliżony do A3), który jest znacznie większy od ulotki, wielokrotnie większy od reklamy internetowej.
A to oznacza, że masz szansę być bardziej widocznym, twoich treści może być znacznie więcej, a więc możesz wyeksponować w nich istotne dla Ciebie fragmenty.
Podsumowując
Własna Gazeta to najtańsza forma promocji dostępna na rynku. Składa się na to parę czynników, którego najważniejszymi są papier, format, duże nakłady i oczywiście rabaty.