Własna Gazeta to najtańsza forma promocji, reklamy? Sprawdźmy!

 Jak to możliwe, że Własna Gazeta może być najtańszą formą promocji? Gdzie kryje się „haczyk”, który pozwala tak mocno obniżyć cenę w stosunku do innych produktów promocyjnych, marketingowych?

1. Papier – czyli waga

To najważniejsza, wręcz najistotniejsza pozycja. Papier Własnej Gazety jest bardzo lekkiej gramatury (ok. 45g.), co czyni go jednym z najlżejszych nośników, który jednocześnie wciąż zachowuje wysoką jakość druku!

Dla porównania, standardowy papier w drukarce to ok. 80g., czyli jest prawie dwukrotnie cięższy. Zaś papier na którym drukuje się ulotki, to waga około 100-130g (czyli 3-3,5 cięższy). Własna gazeta jest wielokrotnie lżejsza niż ulotki, katalogu a to pozwala bardzo mocno obniżyć finalną cenę produktu.

Z Własną Gazetą będziesz widoczny, ponieważ wybierasz duży rozmiar (A3). Znacznie większy od ulotki, znacznie wielokrotnie większy od reklamy internetowej.

2. Nakłady

Własna Gazeta to nakłady wynoszące powyżej 2,5 tys. egz. A im wyższy nakład, tym cena za jednostkowy produkt staje się niższa. I tak jednostkowa strona najtaniej kosztuje przy nakładzie 20 tys. egz. i 12 stronach. To kwota 2 groszy! A kwota może być jeszcze niższa przy wyższych nakładach.

4. Bądź widoczny!

Własną Gazetą będziesz widoczny, ponieważ wybierasz duży rozmiar (zbliżony do A3), który jest znacznie większy od ulotki, wielokrotnie większy od reklamy internetowej.

A to oznacza, że masz szansę być bardziej widocznym, twoich treści może być znacznie więcej, a więc możesz wyeksponować w nich istotne dla Ciebie fragmenty.

Podsumowując

Własna Gazeta to najtańsza forma promocji dostępna na rynku. Składa się na to parę czynników, którego najważniejszymi są papier, format, duże nakłady i oczywiście rabaty.

Sprawdź sam

Zobacz cennik gazet

Przejdź do zakładki 'cennik' i sprawdź ceny Własnej Gazety. Skontaktuj się z nami jeśli jesteś zainteresowany szczegółami.